Det er lov å være litt redd…

Det er lov å være litt redd. For når man plutselig opplever endringer i hverdagen, så er det tillatt å kjenne på litt nerver. Sånn har jeg det akkurat nå. For jeg gleder meg vilt, men er samtidig litt redd. Det tror jeg faktisk bare er sunt for meg. For det gjør at jeg er på vakt, og at jeg passer på meg selv. Der er mange ting som jeg ikke kan styre. Men jeg kan ta følelsene mine på alvor, og ta vare på den usikre jenta som bor inni meg fortsatt. Sånn kommer det alltid til å være med meg. For jeg har hatt mine runder med masse vondt, og da er kroppen ekstra på vakt. Det virker egentlig for godt til å være sant akkurat nå, Men jeg klarer meg fint selv om jeg er litt redd.

Livet mitt har lært meg veldig mye. Det har formet meg til den kvinnen som jeg er i dag. Men jeg er tryggere enn jeg noen gang har vært ,og det føles veldig godt. Så får jeg heller fokusere på alle mulighetene som nå kan komme min vei. Redselen min skal ikke få ødelegge min reise. Men jeg skal samtidig ta den på alvor, og skape trygge rammer rundt meg selv. Det er godt å kjenne på litt nervøsitet også. Da blir man jo ekstra skjerpet. Jeg håper at Dere forstår meg, og at Dere unner meg denne tiden hvor alt er lyst og fint. Tunge dager vil garantert komme. Men jeg skal fokusere på alt som gjør meg godt.

Nå venter nok en dag med litt jobbing her hjemme. Det er veldig viktig at jeg forbereder meg så godt som mulig. Jeg prøver og feiler litt med nye apper på telefonen, og forsøker å finne ut av tekniske ting. Det er ikke min sterkeste side, så jeg klumser en del. Men jeg får heller spørre eldstemann om hjelp dersom det blir for innviklet. Pågangsmot har jeg i hvert fall masse av akkurat nå. og det nyter jeg faktisk! Ha en fin påskeaften!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg