DET KRIBLER I MAGEN!

God kveld!

Nå er vi i gang med en spennende uke for meg, og jeg gleder meg veldig. Det er nemlig slik at jeg skal i platestudio denne uken, og låtene er klare for å bli foreviget. Dette er alltid noe som krever masse energi av meg, og jeg har forberedt meg på det denne uken. Kalenderen er ordnet slik at jeg makter å få nok overskudd, og jeg skal ta godt vare på meg selv. Heldigvis har jeg nå gjort dette noen ganger, og vet hva som kreves av meg både fysisk og psykisk.

Jeg er så glad for det livet som jeg lever nå. Det er deilig å se at man kommer seg videre, og at det nå er lov til å være optimist med tanke på fremtiden. Når man har kjent på livets baksider, så føles det ekstra godt å oppnå de målene som man setter seg. Å ha muligheten til å spille inn musikken min, er et viktig mål som jeg har hatt hele livet mitt. Nå er vi over halvveis i prosessen, og det føles så utrolig deilig. Jeg er allerede stolt over den innsatsen som bandet og jeg har gjort, så det lover godt.

De viktigste forberedelsene er å få nok søvn, ha god energi, spise sunt og drikke masse vann. Så må jeg også planlegge sunn nistemat til å ha med meg i studio, og rikelig med drikke. Der er ikke så varmt i studio, så jeg må kle meg riktig i forhold til temperaturen som er nå. Tenker at jeg kjører litt lag på lag, sånn at jeg kan regulere meg varmere eller kaldere underveis. Tar også med et lunt skjerf, sånn at jeg holder meg lun rundt halsen. Denne gangen skal jeg også være enda bedre på oppvarmingen.

Det er en tid for masse læring, og jeg nyter det. Når man skal ut i verden med sin egen musikk, så må man komme seg ut av den varme komfortsonen. Vise seg frem, og gjøre musikken synlig for folk. Jeg er takknemlig for de mulighetene som dukker opp underveis, og ser virkelig frem til neste live opptreden i oktober. Håper at dere følger meg på Instagram, sånn at dere kan få med dere litt av det som skjer i hverdagen min disse dagene.

Ha en trivelig kveld, så snakkes vi snart igjen!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Dette tror jeg blir kjempebra! Ser ut som du har tenkt nøye gjennom detaljer, og stemmen din er nydelig😍 Så da tenker jeg at det bare må bli vellykket🙌Masse lykke til!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg