Det ordner seg for snille jenter!

De siste ukene har vært skikkelig tøffe å komme seg gjennom. Og jeg har kjempet så godt som jeg har kunnet hver dag. Men det har kostet mange krefter. Heldigvis endte det godt, og jeg kan slappe av nå. Flere personlige brikker har kommet på plass de siste dagene, og skuldrene mine har virkelig falt lenger ned. Det har kommet en større ro inni meg, og jeg trenger ikke stresse så hardt hele tiden. Livet er ikke for pyser, og man skal virkelig komme seg velberget gjennom mye.

Men det er så godt å kjenne at det løser seg på en fin måte. Når man endelig kan krysse av viktige punkt på listen, så frigjør det energi. Jeg sov så tungt i natt, og klarte endelig å slappe helt av. Det ble formiddag før vi kom oss opp av sengen, men noen ganger så må det være lov. Hverdagen består av mange utfordringer, og jeg har kjent det på kroppen min den siste tiden. For når man er sliten, så kommer sykdommene akkurat til din kropp. Nå føler jeg meg endelig friskere, og det nyter jeg.

I løpet av livet mitt, så har jeg mange ganger vært urolig for fremtiden vår. Men nå kan jeg faktisk våge å tro på en god fremtid. Små og store brikker finner sin plass i puslespillet. Da kan man se fremover, og fokusere på det som venter oss lenger fremme. Å kunne ta nye steg vekk fra fortiden, er så magisk. Jeg har en god følelse, og er på samme tid veldig utladet. Men jeg gleder meg over livet, og ser virkelig lysere på ting nå. Takk og lov for at man er født med en jernvilje.

Det viktigste budskapet er at man aldri må gi opp! For selv om det kan se så mørkt ut mange ganger, så kan det snu. Noen ganger kommer det uventet, men desto mer gledelig. Og jeg vet hva jeg snakker om. For mange år med negativitet har satt sine spor i meg. Jeg må alltid leve med mine skader, men jeg kan gi meg selv tid til å bli så frisk som mulig. For min hverdag kan bli enda bedre. Mulighetene ligger der ute, og jeg har tenkt å ta de som kommer min vei.

Husk at du må aldri gi opp troen på et bedre liv! Det er ikke snakk om at vi skal gi opp, eller hva? Der er gode sjanser for at hverdagen kan bli fin. Men vi må kjempe videre, og vi må være positivt innstilt! Når man klarer å ha et positivt fokus, så kan man klare det mest utrolige. Jeg har mange ganger vært nede for telling, men jeg vet at det går an å komme seg opp igjen ganske kjapt. For meg så er livet i ferd med å ta en vending som jeg virkelig er glad for.

Helgen har vært så fin, og vi har en dag til sammen. Så jeg koser meg sammen med min kjære mann, og logger av for kvelden! Ha en super kveld videre, og så snakkes vi her igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg