Det var vanskelig å ha en pause!

Som mange av dere allerede vet, så ble jeg nødt til å ta en pause fra blogg og Youtube i desember. Det skjedde fordi jeg var sliten, og fordi jeg fikk et anonymt brev som inneholdt vonde ord. Jeg ble veldig lei meg, og var nødt til å trekke meg tilbake en stund. Men det var ikke noe enkelt for meg å ha en slik pause. For jeg følte at jeg det var på en måte å tape. Det var ikke noe kjekt å innse at jeg faktisk ble så såret. Jeg vil jo veldig gjerne være en sterk dame som takler livet på en ok måte. Men ordene som stod i brevet, satte meg faktisk litt ut. Det verste var at jeg følte meg så utenfor alt sammen da jeg hadde pausen min. For jeg følte at jeg hadde på en måte blitt frarøvet min ytringsfrihet. Jeg tok valget om en pause selv. Men det skjedde fordi jeg ble sjikanert og ydmyket atter en gang.

Når man er vant til å kommunisere med samfunnet gjennom blogg og Youtube hver eneste dag, så er det vanskelig når det brått stopper opp. Men jeg vet at det var nødvendig, Etter noen vanskelige dager begynte jeg å forberede 2019.  Det ble på en måte redningen min midt i alt det vanskelige. For jeg bestemte meg veldig kjapt for at jeg skulle tilbake igjen. Jeg lar meg ikke stoppe på grunn av hets! Jeg merket at jeg savnet mine kanaler veldig mye, og at jeg savnet å være aktiv på sosiale medier. Det er nok lurt å ta noen pauser iblant. Men jeg følte at jeg hadde blitt jaget vekk, og plassert i et hjørne. Det er noe som ikke passer meg og min personlighet i det hele tatt.

Så dermed begynte jeg på jobben med å planlegge 2019! Jeg tror at det kommer til å bli et veldig spennende år. Det er mange ting som jeg gleder meg veldig til. Nå håper jeg bare at jeg kan få arbeidsro i tiden som kommer, og at jeg ikke mottar så mye netthat og stygge brev.  Jeg føler at min kvote er full allerede på det området. Der vil alltid være noen som ikke liker meg, og det må de bare få lov til. Men jeg tror ikke at jeg tar slike pauser flere ganger. For det føles ikke riktig. Jeg skal ikke jages til stillhet flere ganger! Noen ganger må man faktisk stå i stormen, og vise at man er sterkere enn motstanderen!

Jeg er glad for å være tilbake for fullt på bloggen og Youtube. Det er her jeg hører hjemme. Jeg vet at mine innlegg og videoer blir lest og sett av mange mennesker. Det forteller meg at jeg har noe å komme med, og at mange mennesker liker det jeg gjør. Jeg velger derfor å fokusere på jobben min fremover, og gjøre så godt som jeg overhodet kan! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Hei:) Jeg er i hvert fall kjempeglad for at du ikke har gitt deg! Som regel er det unge folk som kommer med hets, som kanskje ikke engang forstår hvor mye ordene deres sårer. Jeg er en ny følger, skal innrømme at jeg ikke er så glad i å lese blogger, men følger deg på youtube og liker videoene dine kjempegodt! Synes de er veldig behagelige og det er fint å se at det er mulig å sminke seg uten å bruke to timer og ha haugevis av dyre produkter. 🙂 Synes det er fint at du viser frem produktene, men skulle gjerne visst hvilke koster du bruker også, og hva de heter! Ellers lurte jeg også på om du kan ha en video hvor du snakker litt om deg selv? Det er ikke lenge siden jeg begynte å følge deg, men så at du har allerede fått en del nye følgere på youtube etter at jeg fulgte deg, så hadde vært hyggelig med en video om deg også, til oss nye følgere:) Klem fra meg

      1. Tusen hjertelig takk for en flott kommentar! Jeg er så takknemlig for både gamle og nye følgere! Jeg skal gjerne fortelle om kostene når jeg sminker meg. Og video om meg selv kommer! Tusen takk for at Du følger meg! Klem fra Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg