DETTE BLIR GØY!


God kveld!

Jeg har virkelig lyttet til kroppen min i dag, og det var skikkelig deilig. Men jeg føler meg klar for å gjennomføre resten av uken på vanlig måte. Satser derfor på at det blir mulighet for en treningstur i morgen. Har bestemt meg for å være mer ute, for det fyller meg opp med herlige følelser. I tillegg skal jeg forberede meg til å underholde på Tiedemands Cafe på fredag kveld. Det er en stund siden sist, så jeg må øve litt.

Da skal jeg også synge litt engelske julesanger. Det blir koselig å sette i gang med å skape julestemning. Heldigvis er jeg en person som elsker masse musikk. Og det kommer godt med akkurat nå. Blir nemlig veldig mye fokus på det for øyeblikket. Håper at der kommer litt folk på fredag. Men skjønner at det er usikkert på grunn av pandemien. Jeg føler meg godt ivaretatt der, og de har høyt fokus på smittevern.

Jeg gleder meg til resten av uken. Håper at du også har kjekke planer. Vi må være kreative, og kose oss på nye måter i disse tider.

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg