Dette er min frihet!

Jeg nyter muligheten til å dele min hverdag med dere!

God kveld!

Jeg har valgt å blottlegge meg selv på mine kanaler. Det kan til tider være krevende. men det er sånn jeg er skrudd sammen. Jeg har et stort ønske om å kunne dele hverdagen min med dere. Ja, jeg har et behov for å bli sett og hørt. Sånn er det faktisk bare, og det er faktisk helt naturlig for meg å gjøre det. De gangene jeg har tatt meg noen pauser, så har jeg savnet det skikkelig. Og jeg har følt meg fanget, kun inni meg selv. Akkurat som at jeg savnet en slags talerstol. For meg, så er åpenhet utrolig viktig.

I altfor mange år, holdt jeg det aller meste for meg selv. Lukket det vonde inni meg, og stod i det. Dag ut og dag inn. Det var ikke noen andre som visste hva jeg egentlig gikk gjennom. Det var på med masken hver eneste dag, da jeg forlot hjemmet mitt. Det føltes som at jeg gikk på en slags scene, da jeg var på jobb sammen med andre mennesker. Et umenneskelig liv, som heldigvis tok slutt. Jeg følte meg så fanget, og så bundet. Det holdt på å ta fullstendig knekken på hele meg, og alt jeg stod for.

Man skal ikke dele alt, og det er jeg helt enig i . Men for meg så er der en stor frihet i å kunne skrive. Vise min hverdag til dere, og la dere få henge med i livet mitt. Jeg vet at denne friheten, skal ikke noe ta fra meg! For det er opp til meg å sette de grensene som trengs underveis. Der er jeg ganske god, og vi er enige her hjemme. Så til dere som ikke helt skjønner hvorfor jeg deler så mye. Så kan jeg bare si det som det er. Jeg trenger det. For meg så er det befriende og inspirerende.

Takk til deg som heier på meg! Jeg er glad for at du velger å følge meg, og at du leser det som jeg skriver her inne. Det er viktig for meg å kunne nå ut til dere, og jeg ønsker å fortsette med mine kanaler i lang tid fremover.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg