DETTE GJØR MEG TAKKNEMLIG!

 

God kveld!

Det er viktig å minne seg selv på hva man er takknemlig for i hverdagen sin. Og jeg vet så inderlig godt, at man ikke alltid har hatt det like bra i livet. Jeg vet at det vonde gjør en sterk, selv om man ikke merker det der og da. Mine erfaringer er kanskje både såre og vonde, men det har samtidig gitt meg en livserfaring som jeg tar med meg. Og den former hvordan jeg tenker om ting her og nå. Det har gjort meg sterk , men samtidig svak. I dag har jeg det godt, og klarer å se tilbake med et litt annet blikk enn før.

Som veldig mange andre, så har jeg tatt et valg om å legge fortiden bak meg. Det har gitt meg flere muligheter, og nye dører åpner seg opp for meg. Jeg tar ikke noen ting for gitt, så jeg er ekstra glad når jeg opplever det. Når noen velger å være min venn, så varmes hjertet mitt veldig. Da kan jeg faktisk felle en tåre, kun av takknemlighet for det nye vennskapet. De som gir meg en sjanse, gjør meg glad og energisk. De er med på å gi meg mestringsmuligheter, og hjelper meg med å bygge ny selvtillit inni meg.

Vi lever i et samfunn hvor alt skjer veldig kjapt, og man får så mange valg hele tiden. Det kan være fort gjort å glemme vekk de følelsene som vi kjenner på underveis. Men for meg så blir bare følelsene sterkere og sterkere. Jeg blir så full av adrenalin i kroppen min, og ønsker å få gjort alt på en gang. Det er vanskelig for meg å sortere hva som bør skje først, og hva som kan vente. For få år siden, ville jeg aldri kunnet registrert at der fantes muligheter en gang. Nå må jeg velge hvilke steg som skal tas først.

Det vonde er bedre gjemt, men ikke helt glemt. Jo mer jeg får oppleve av positive ting, dess bedre får jeg det. Påfyll av mestring skaper personlig vekst. Jeg vil gjerne rette en stor takk til alle dere som hjelper meg videre i livet. Det gjelder både familie og venner, musikk kollegaer og oppdragsgivere. Alle dere som følger meg her på bloggen, og er innom mine sosiale kanaler.

Hver enkelt av dere gir meg nye opplevelser, og det er jeg takknemlig for. Når du leser innleggene mine, så vet jeg at min stemme betyr noe. At du sender meg noen gode ord, varmer hjertet mitt veldig. Takk til deg som ser meg, og som bruker litt av din tid på meg og mine ting.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg