DETTE GLEDER JEG MEG TIL!

God kveld!

Jeg har bestemt meg for å holde et positivt fokus denne høsten og vinteren. Da må jeg fokusere på det som er bra, og som jeg gleder meg over i hverdagen min. Herlig å allerede ha noen ting som virkelig kommer til å pushe meg gjennom denne årstiden. La oss prate litt om det kjekke som venter på meg nå:

  • Jeg skal ha min aller første opptreden med fullt band i Buen kulturhus onsdag 13.oktober! Det blir vanvittig spennende å spille på den største scenen, og la publikum få høre 4 av mine låter

 

  • Det blir så kjekt å ha en fin helg på hotell i Kristiansand med mine gode venninne. Jeg gav henne hotellopphold i bursdagsgave, og vi skal kose oss med god mat og shopping en helg før jul!

 

  • Plateinnspillingen fortsetter, og jeg skal også ta pressebilder med profesjonell fotograf! Der skal tas bilder som plateselskapet skal bruke i promoteringen av platen min, og jeg skal også ha bilder til min offisielle artistside.

 

  • Vi skal bruke tid på å planlegge konserter i Mandal og Egersund, og også noen plasser til etter at platen har kommet ut. Gleder meg til å finne antrekk som passer perfekt på scenen, og få alle detaljer på plass i god tid.

Det er så deilig å vite at de kommende månedene inneholder ting som holder meg i aktivitet. Og jeg må ha fokuset på å ha en så god kropp som mulig. Masse forberedelser skal gjennomføres, og treningen skal holde meg sterk og positiv!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg