Dette irriterer meg mest!

Vi har alle sammen noe som vi irriterer oss over i hverdagen. Jeg er intet unntak. Noen ganger kan jeg bli skikkelig irritert. Det handler om mange ting, og i dagens innlegg tenkte jeg å dele dem med Dere!

  1. Jeg hater urettferdighet! Er det noe som provoserer meg, så er det garantert dette. For jeg takler ikke at det blir gjort urettferdige ting mot meg selv eller mine nærmeste. Da kan jeg reagere veldig sterkt!
  2. Butikkansatte som ikke kan jobben sin! Her hender det ganske ofte at jeg unnlater å handle dersom jeg får dårlig kundebehandling eller vedkommende som står der ikke kan tingene sine. Jeg er nok ekstra streng her siden jeg har fagbrev i butikkfaget, og min jobberfaring har vært varehandel.
  3. Sjåfører som ikke bruker blinklyset irriterer vettet av meg! Hvorfor har ikke folk skjønt at dette skal brukes slik av vi andre kan se hva som skal skje?
  4. Juicekartonger som alltid er vanskelige å få åpnet.
  5. Brødposer som ikke blir lukket igjen! Har ikke tall på hvor mange brød som har tørket ut fordi man ikke lukker igjen posen etter mat.
  6. Mangel på vanlig høflighet. Jeg kan bli veldig irritert dersom jeg har personer rundt meg som ikke sier takk eller svarer meg å en ok måte.
  7. Jeg kan bli veldig irritert av å stå i kø å matbutikken! Hvorfor tar det alltid så langt tid før de ringer etter flere ansatte.
  8. Panteautomaten klikker alltid når vi kommer med flaskepanten vår. Det skjer hver eneste gang.
  9. Kverulanter kan fort irritere meg veldig. Jeg liker en god diskusjon, men jeg hater å måtte forholde meg til mennesker som kun er ute etter å kverulere i lang tid.
  10. Foreldre som ikke innser at alle barn kan gjøre feil, og som aldri erkjenner at deres barn kan være utfordrende.

Kjenner Du deg igjen i noen av disse tingene? Jeg tror jammen meg at det er ganske så normal å bli irritert over slike ting. Men jeg er jo stort sett i godt humør likevel! Ha en fin dag!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Kjenner igjen noe av dette ja 🙂 Selv tror jeg at jeg er verden beste bilist 🙂 He, he, he 🙂 Urettferdighet, løgner, baksnakking og mobbing er noe jeg ser rødt på, og jeg står opp både for mine venner og andre jeg ikke kjenner 🙂

      Kjempefint innlegg 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg