DETTE MÅ JEG FIKSE!

God kveld!

Jeg har en veldig spennende høst foran meg. Som mange vet, så er jeg jo i full gang med å spille inn min første plate. Det er min store drøm som endelig kommer til virkelighet. Men jeg vet også at det krever sin kvinne å være artist. Og ingenting kommer av seg selv, for å si det sånn. Nei, det krever en stor innsats. Og jeg vet at det kommer til å ta sin tid, før jeg forhåpentligvis har et herlig publikum der ute. Denne høsten handler for meg om forberedelser. Gjøre musikken så god som vi ønsker, og som jeg kan glede meg til å fremføre for dere. Jeg har også tenkt masse på min egen helse opp i dette her. Der må jeg være bevisst, og ta de rette stegene til riktig tid.

Det som jeg allerede har tatt tak i , er treningen min. Jeg har stort fokus på å komme i så god form som overhodet mulig. I høst skal jeg sammen med fysioterapeut, jobbe meg sterkere. Hele kroppen skal jobbes med, og jeg vet også at det vil bety mer energi. Jeg fokuserer aller mest på styrke, og så forsvinner de kiloene litt etter hvert. En strammere kropp er målet, og en sterkere utgave av meg selv. Herlighet, så kjekt det er å se fremgang på min fysiske form. Jeg digger det! Og da er det enklere å motivere seg til nye treninger hver eneste uke. Så godt å endelig kjenne at denne kroppen responderer bra, og er i fremgang.

En annen ting som jeg må jobbe med før platen kommer ut, er synlighet. Ja, jeg må våge å stikke hodet mitt frem. La dere få bli enda mer kjent med meg, og by på det jeg ønsker å dele. Når platen kommer, så vil jeg jo gjerne ut å spille konserter. Da må folk vite hvem du er, og hva du kommer med. Det blir å starte i det små, og så håper jeg jo at det vil løsne litt på sikt. Nå er det min jobb å være aktiv på sosiale medier, sånn at synligheten øker. Å eksponere seg selv, er ikke alltid like enkelt. Men nå gjør jeg det for min egen del, og for min fremtid som artist/låtskriver.

Jeg er realist når det kommer til alt dette. Ingenting kommer gratis, og det kan være at dere ikke liker musikken min. Men jeg er sikker på at noen der ute vil kunne ha glede av den. Om det er få eller mange, får stå sin prøve. Det er uansett en spennende reise, og jeg aner ikke hvordan dette går. Spennende å jobbe seg frem til å realisere den aller største drømmen i livet mitt, En drøm som jeg fikk allerede som liten jente. Det skulle gå mange år før det kunne bli en realitet. Men nå er jeg i gang, og platen min kommer i 2022!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg