Dette skjer denne uken!

God morgen!

Da er vi allerede i gang med en ny uke, og dette er høstferie uke. Det betyr rolige dager, og få planer. Men jeg gleder meg til denne uken, og har tenkt kose meg så mye som mulig. Allerede nå i formiddag skal jeg få min mor på besøk, og det blir kjekt. Vi skal kose oss sammen i noen dager, og det blir kjekt for både store og små. Det blir nok masse tid til å prate, og spise god mat her hjemme. Men litt shopping blir det nok også tid til. Vi elsker jo å gå i butikker begge to.

Jeg skal gå på musikkterapien som vanlig på tirsdag. Faktisk så skal jeg fra nå av møte opp kl 09.30, og ha terapitime alene frem til kl 11.00. Så kommer resten av gjengen for å være med på musikken. Ettermiddagen skal tilbringes sammen med mor og ungene. Min mor drar hjem til Egersund onsdag ettermiddag. Da regner jeg med at der er litt jobb som må gjøres. Jeg kommer nemlig til å ha ting klart på forhånd de dagene hvor hun er her. Noen ganger kommer jo familien aller først.

På torsdag ettermiddag skal jeg fikse neglene mine på et annet sted enn før. Jeg har rett og slett byttet plass etter den ekstremt smertefulle behandlingen sist. Nå håper jeg inderlig at det ikke blir så vondt denne gangen. Røde negler skal tilbake på mine fingre, for det liker både jeg og min kjære aller best. Fredag regner jeg med at det blir noen timer med musikkterapi om formiddagen. Ellers har jeg ikke lagt noen planer for uken. Jeg gleder meg til alt som skal skje!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg