Dette skjer denne uken!

God morgen!

Velkommen til en ny uke, og jeg håper at morgenen behandler det fint! I dag starter jeg opp med ett nytt, fast innlegg her på bloggen min. Hver mandag morgen kommer jeg til å fortelle om mine planer for uken som kommer nå. Det er kjekt å kunne dele det med alle dere som følger meg her på bloggen, og på sosiale medier! Hos meg så skjer der jo litt av hvert, så jeg tenker at dette kan være et kjekt innlegg å ha på bloggen min, Så da er det bare å komme i gang!

I dag skal jeg trene på morgenen, og det blir deilig. Det blir en innendørs treningsøkt i dag. Så gleder jeg meg veldig til å møte en herlig venninne på kafe til lunsj om få timer. Det er alltid godt å kunne prate med noen som man trives veldig godt sammen med. I ettermiddag skal jeg ta meg en tur på Linedance, og det gleder jeg meg veldig til. På tirsdag formiddag skal jeg ha en prat med mine gode venner, og drøfte noen utfordringer som jeg har i livet mitt.

Og etterpå er det fire timer med musikkterapi som står på programmet! Det gleder jeg meg skikkelig til, og jeg skal nyte det. Ellers har Mental Helse Mandal og Lindesnes åpent hus på Orelunden om kvelden. På onsdag skal jeg trene igjen, og vurderer å ta det som en lang tur denne gangen. Jeg har jo en fin løype som jeg ønsker å gå. Det samme skjer på torsdag, og jeg skal jobbe en del disse dagene. Blant annet så skal jeg ta nye bilder til mine sosiale kanaler.

Når vi kommer til fredag, så er det jobb og musikkterapi som står på programmet på dagtid. Om kvelden så skal jeg på Knokkelpils sammen med Mandal og omegn revmatikerforening. Det er alltid veldig hyggelig, og stemningen pleier å være skikkelig god. I helgen som kommer har vi ikke noen andre planer foreløpig. Men jeg tror at denne uken blir veldig fin, og skal jobbe masse for å nå målene mine. Jeg skal også i gang med å planlegge ulike typer samarbeid med kommersielle aktører.

Ellers så skal jeg fokusere på treningen denne uken, og komme inn i gode rutiner igjen. Det skal også bli tid til å bake litt sunne nistemat favoritter, som jeg liker å ha liggende på lur i fryseboksen. Da tror jeg nok ungene blir glade. Hverdagen skal være litt hektisk, og jeg gleder meg til å komme i gang med alle planene mine for denne uken. Håper at du også har din plan klar, og at uken virkelig innfrir dine forventninger.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg