Digg å være annerledes!

Jeg er veldig glad for at vi mennesker ikke er like. Det er deilig å kjenne at man er litt annerledes. Faktisk så digger jeg at det kanskje ikke er så mange som er helt lik meg. Det ville jo vært ekstremt kjedelig å hatt mange av samme sort! Nei, jeg er glad for at min væremåte på noen områder oppfattes som annerledes. Det er nemlig ikke noe galt i å bli oppfattet som annerledes. Men man må våge å eie seg selv, og sin egen væremåte. Jeg er opptatt av å være snill, åpen og ærlig. Men jeg kjemper også for min egen tilværelse, og er dermed meget målrettet som person.

Der er noen filter som mangler hos meg. Så jeg deler derfor åpent fra min hverdag, og jeg elsker det. Når man stikker hodet sitt frem på denne måten, så må man godta at ikke alle liker det du gjør. Sånn er det for meg også. Min væremåte er elsket og hatet. Sånn kommer det alltid til å være, da man ikke klarer å bli likt av alle sammen. Jeg har selvsagt lyst til å ha enda flere følgere. Men så må jeg også få lov til å være meg selv. Dersom du ikke liker meg, så er kanskje ikke jeg den rette bloggeren for deg. Vi må stikke fingeren i jorden, og innse at det er umulig å bli godkjent av alle der ute.

Når jeg har valgt å være synlig, så blir det jo ganske sårbart noen ganger. Men jeg har lært meg hvordan jeg kan håndtere det på en god måte. Mine egne tanker forblir privat, men jeg har mine strategier. Å bli kalt for annerledes, trenger ikke å være så negativt. For min del så er det en bekreftelse på at jeg har noe som jeg kan bruke på en fornuftig måte. Jeg trenger ikke jage etter å bli slik som de andre. Det er så befriende å tenke på, og jeg nyter den friheten som følger med. Jeg er svært glad for at jeg nå er sterkere i meg selv, og takler utfordringene bedre.

Det kan være at jeg noen ganger kjenner på nerver. For man vet jo ikke hvordan ting blir tatt i mot. Men så vet jeg også at dette sitter i hodet. Da må jeg jobbe med å ha riktig fokus, og så kan jeg gjennomføre oppgavene mine på en bra måte. Fokuset må være at jeg skal være meg selv på alle kanaler. Der skal ikke pyntes på sannheten, men bevare noe helt privat. Jeg føler selv at det fungerer bra. Så jeg gleder meg til å fortsette på denne reisen sammen med dere!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Hør gjerne traileren til min podkast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg