Din negativitet er ikke velkommen !

Jeg skal si Deg en viktig ting. Din negativitet er faktisk ikke velkommen hos meg. Det høres hardt og brutalt ut, men det er fakta. For jeg vil ikke ha negativitet rundt meg lenger. Man kan godt ha ulike synspunkter på en sak. Men dersom Du bare er ute etter å spre negativitet, så er Du på feil sted! Jeg trenger positivt fokus for å mestre min hverdag. Og da må jeg være hard mot meg selv, og ikke la andre dra meg ned. Husk at jeg er veldig glad i Dere, bare les her!

For meg så har det vært en hard lærdom gjennom mange år. Og jeg finner meg ikke i å bli dårlig behandlet. Så derfor sier jeg klart i fra om det. Vi kan nemlig lære av hverandre, og spre glede. Da oppleves hverdagen lettere, og vi kan oppnå personlig vekst! Det er så mye kjekkere enn å spre eder og galle. Man må rett og slett ta et konkret valg, og så leve etter det. For min del så ble det ett helt nytt liv, og jeg elsker det!

Jeg er heldig, og får ikke så mye hets på nettet enda. Men jeg vet at det sikkert kommer. Og da er jeg forberedt. Nå er jeg så mye tryggere i meg selv, og jeg skal ikke vippes av pinnen så lett. Å velge en karriere som Influencer, betyr hardt arbeid og synlighet. Da vil jeg gjøre mitt for å ha et positivt fokus. Det er selvfølgelig lov å komme med konstruktiv kritikk, for det lærer jeg av. Men ikke spre dritt på mine kanaler!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg