Din negativitet stopper ikke meg!

Det kan virke som at mange voksne ikke har troen på bloggere. Og de tar alle bloggerne under en kam, og liker ikke det de driver med. Akkurat det provoserer meg noe grenseløst! For hver enkelt blogger er forskjellig! Vi skriver om ulike emner, og har ulikt fokus. Noen er unge, noen er unge voksne eller godt voksne. Der finnes ikke en mal som alle bloggere skal skrive under. Nei, vi kan faktisk velge å skrive om mye mer enn kun klær og sminke. I mange tilfeller så kan man faktisk lese dype innlegg som garantert vil overraske deg,

Men i det øyeblikket jeg sier at jeg er en influencer/blogger, så plasseres jeg i en bås. Og mange ganger så ler de av meg , og viser det åpenlyst. For jeg er jo altfor gammel til å holde på med slikt tull. Få deg heller en skikkelig jobb, er liksom det som betyr noe i samfunnet. Akkurat det velger jeg å ikke bry meg om lenger. Dere som ler, får bare flire videre. Og dere som ikke liker meg, kan med glede finne en annen blogger å følge. Så skal jeg heller fokusere på alle dere som virkelig støtter meg i hverdagen min, og som heier meg frem!

Din gammeldagse negativitet preller av meg! Og det er herlig å kjenne på. Jeg er en voksen dame, og jeg bestemmer selv over eget liv. Når jeg merker at folk gjør meg til latter, så går jeg rakrygget videre. For den som ler sist, ler definitivt aller best! Og jeg er helt sikker på at mine drømmer kommer til å nås i løpet av noen år. Det handler om å være dedikert til oppgavene hver eneste dag, og drite i andres negativitet. Det har jeg lært for lenge siden, og jeg føler faktisk at de som håner meg bare er triste sjeler. Det kan ikke være et givende liv når alt handler om å slenge dritt om andre.

Så dere må gjerne le godt dersom det føles riktig for deg. Men jeg tror det ville være smartere å heller vise respekt for at noen velger annerledes enn det du gjør. Jeg har gått rett inn i en bransje som virkelig er nådeløs. Det er kun de som jobber hardest ,som overlever. Jeg er derfor veldig stolt av den jobben jeg har gjort til nå. Og jeg gleder meg veldig til å bli enda bedre i tiden som kommer. Der finnes alltid negative mennesker, men jeg velger selv om disse menneskene skal få være i mitt liv. Jeg går all in, og de som støtter meg er viktigst for meg.

Det viktigste for meg, er å skape et godt innhold på mine kanaler hver eneste dag. Da får følgerene mine påfyll fra min hverdag, og vi går gjennom hverdagen sammen. Jeg føler meg ekstremt heldig som har en så flott heiagjeng i ryggen! Mennesker i alle aldre som virkelig ønsker meg det aller beste, og som forteller meg så mange fine ting. Det gjør meg sterk, og da kan jeg glemme det negative. Dere skal få bli med meg i livet mitt, og jeg skal dele oppturer og nedturer med dere. Det kommer til å bli så kjekt!

Jeg håper at vi sammen kan forme mine kanaler til noe som gir inspirasjon og glede! Da kommer vi til å ha et positivt fokus i hverdagen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

6 kommentarer
    1. Tror kanskje mange flirer fordi du kaller deg influenser, uten å tjene penger på “jobben” din.
      Men , jeg har et litt kritisk spørsmål; hvorfor er instagrammen din full av bilder som du har stjålet fra f.eks Google? Du krediterer ikke fotografen, og lurer på hvorfor? Og om du har fått lov av fotografene til å legge ut bildene deres? Det er faktisk ulovlig om du ikke har det.

      Mvh Maria

      1. Hei! Jeg har ikje stjålet noen bilder i det hele tatt! Jeg bruker bilder fra unsplash.com, og det er ikke ulovlig. Det er en side hvor du gratis kan laste ned bilder. Dette har jeg også sjekket fagfolk innenfor Instagram, og fått det bekreftet der. Mvh Wenche

    2. Jeg tror kanskje du misforstår en del av kritikken du får, at du blogger er kjempefint og det er tydelig at det er bra for deg. Det jeg tror noen lurer på er hvorfor du kaller deg for en influenser/at dette er jobben din når du tilsynelatende i hvertfall ikke tjener noen penger på bloggen. Jeg mener ikke det frekt eller slemt, men er oppriktig nysgjerrig på hva du tenker om det. Jeg har også vært gründer (riktignok i en annen bransje) og jeg jobbet meg i hjel over flere år, men måtte likevel legge ned. Ikke fordi jeg ikke ville eller ikke jobbet hardt nok, men fordi konseptet jeg jobbet med rett og slett ikke klarte å generere nok inntekter. Tenker også at en del av å være i offentligheten er å ta til seg kritikk og å svare på spørsmål selv om man ikke liker de. Ønsker deg alt godt og lykke til på veien uansett.

      1. Takk for innspill! Jeg pleier å svare på kommentarer. For meg så er dette en langsiktig plan, og jeg ønsker å ha dette som jobb nå og i fremtiden. Da må jeg allerede nå gjøre det som kreves, og det er mye mer enn en hobby. Hva jeg velger å kalle det , er helt opp til meg å vurdere selv. Så selv om det er lang vei dit jeg vil, så er jeg klar for jobbe hardt underveis. Hva som skjer i fremtiden, er det ikke noen som vet. Men jeg ønsker å satse på dette. Mvh Wenche

    3. Heia. Jeg bruker blogg.no for å finne bloggere som kan være interessante å lese. Ofte er det bloggere som starter på nr.50 og nedover. Jeg finner deg ikke på noen bloggliste. Hvor er du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg