Drømmedag!

Den beste dagen på veldig lenge!

God kveld!

I dag har jeg hatt en helt fantastisk dag, hvor jeg fikk være i mange timer på musikkterapien! Det ble tid til å knekke koder, og få flere låter til å nærme seg ferdige. Vi gikk også gjennom enn del låter som jeg skrev for en tid tilbake. Masse kjekt som vi skal finpusse, og gjøre klar til en plateinnspilling. Vi vurderer nå å spille inn noen låter i studio om gangen, og begynne på platen min. Men det ligger fortsatt litt frem i tid. Jeg bladde meg gjennom 9 låter, og har så god følelse på det som vi jobber med. Der ligger masse jobb foran oss enda. Men vi kommer nok til å lande på en bra løsning for hver enkelt låt.

Det var så herlig å kjenne at energien min var på plass, og jeg koste meg skikkelig. Jeg er veldig rolig, og har det fint. Det føles veldig godt, og jeg koser meg veldig. Slike dager må man jo bare nyte litt ekstra! Jeg har fått muligheten til å bruke god tid i dag, og ta det rolig med musikken min. Når jeg slapper av, så blir det så mye bedre. Og jeg har flere ganger i dag, sett for meg et stort publikum som jeg opptrer foran. Men min egen musikk, og jeg drømmer om at dere liker det. Høres kanskje rart ut, men jeg elsker å forberede meg til en konsert i fremtiden. For jeg vet at den dagen kommer. Min musikk skal ut til dere alle sammen, og jeg skal stå på scenen igjen!

Nå kommer vi til å bruke tid på de små detaljene i hver låt. Bli enige om alle introene, instrumentale soloer, moduleringer og avslutninger. Hver låt skal ha sitt eget arrangement, og det skal føles helt riktig for meg og mine musikere. Jeg er ekstremt heldig som kan jobbe med musikken, og jeg takker for den gaven jeg har fått. Stemmen min skal hjelpe meg videre, og jeg skal ikke holde meg selv tilbake lenger. Herlighet, så mye dette prosjektet hjelper meg i min recovery prosess! Jeg har en glede over mestring, og jeg gleder meg til å dele alle de personlige låtene med hele verden. For de kommer ut til slutt, bare vent og se!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg