Drømmen min skal bli virkelighet!

Denna damå skal satse hardt!

God morgen!

Som dere vet, så er jo tirsdagen forbeholdt til musikkterapi. Det er jo på formiddagen, og jeg elsker å tilbringe tid der. Da jeg var i Stavanger i helgen, så fikk jeg også en bekreftelse på at jeg bør satse på musikken i tiden fremover. Våge å stole på mine egne talent, og pushe meg selv videre på artist fronten. For da jeg skulle svare på hvilke områder jeg selv mente at jeg var flink, så var musikken det eneste jeg tenkte på. Ikke at jeg skal være for høy på meg selv. Men jeg vet jo at musikken min rører mitt publikum. Og jeg vet også at jeg simpelthen elsker å stå på en scene.

Jeg fikk beskjed om å legge vekk all den negativiteten, som holder meg nede. Det er på tide å legge mange ting bak seg, og ta fatt på alt det som er spennende i fremtiden! Musikken skal få den plassen i livet mitt, som jeg alltid har ønsket. Det er nemlig lov til å drømme om en karriere som artist, selv om jeg er godt voksen. Så lenge jeg har kreativiteten og stemmen min, så kan jeg ta nye steg i tiden som kommer. Ingenting av det gamle, skal kunne ødelegge for den drømmen!

Min samtalepartner i Stavanger, ba meg om å sette meg mål for musikken. Konkrete mål, som jeg skal nå innen de 5 neste årene. Høye mål, og jeg skal ikke være redd for å mislykkes. Det kommer til å være krevende stunder, men jeg skal aldri glemme hva som er målet mitt. Gleder meg til å snakke med musikkterapeuten om dette i formiddag. Tror nok der er en som blir fornøyd, og som sikkert er ganske så enig. Jeg er heldig som har slike mennesker i livet. Og jeg skal holde fokuset på fremtiden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg