Du bestemmer ikke over meg!

Vet dere hva jeg liker aller best med livet mitt akkurat nå? Det som jeg elsker aller mest, det er at verken du eller andre bestemmer over livet mitt lenger! For jeg tar alle avgjørelser selv. Det kan godt hende at jeg prater med min kjære mann om ting, men til syvende og sist så bestemmer jeg helt selv. Endelig føler jeg meg trygg, og jeg vet at livet kommer til å bli så bra. Å jobbe seg sterk, har tatt sin tid. Og jeg har klatret over mange hinder underveis. Men nå går jeg stødig selv.

Livet mitt er verd å leve, når jeg selv får lov til å velge. For nå har jeg skikkelig eierskap i det, og jobber meg dit jeg ønsker å være. Hver dag tar jeg nye steg mot målet. Og jeg loser familien min også. Det har vært veldig viktig for meg å vise barna at mamma har det ganske bra nå. Jeg er ikke så trist lenger. Man har lov til å både gråte og le. Men det er jo kjekkest når alle har det bra. Å få lov til å leve i trygge rammer, har gjort meg godt. Kjærlighet og respekt har lappet sammen mitt hjerte.

Så da er det ikke så viktig for meg å bli likt av absolutt alle. For det er umulig, og jeg kaster ikke bort energien min på det. Men jeg setter enormt pris på å ha en så flott gjeng med følgere! De av dere som har vært med en stund, vet at jeg har hatt det ganske mørkt. Så jeg er derfor så glad for å kunne si at livet er lysere nå, og at jeg klarer meg veldig fint. Nå er jeg sterk, og jeg klarer mye mer på egenhånd. Det elsker jeg !

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg