Du er god som gull!

Jeg vil gjerne fortelle Deg en veldig viktig ting. Du er god som gull! Vet Du hvorfor? Jo, fordi Du er helt unik! Der finnes ikke noen andre akkurat som Deg. Det skal Du være stolt over, og gå med hodet hevet. Vi er så altfor flinke til å snakke hverandre ned. Men jeg vil heller bruke min stemme til å gjøre det motsatte. For der finnes godhet i alle mennesker. Vi har ulike talenter, og vi gjør så godt som vi kan. Jeg har selv kjent på mange følelser de siste dagene. For innboksen min har vært full av positive tilbakemeldinger og oppmuntrende ord. Og jeg blir ekstra rørt når det kommer fra mennesker som jeg ikke kjenner.

Vi trenger ros og gode ord i hverdagen. Og jeg kjenner mange mennesker som sitter i ensomhet, og som veldig ofte sliter med angst og dårlig selvtillit. Vi kan hjelpe hverandre til å få et bedre liv. Ved å oppmuntre hverandre, være en god venn eller nabo, ta en telefon eller be med deg vedkommende på en kafe . Små ting kan jo redde dagen til dette mennesket. Vi må legge vonde dager bak oss, og gå videre sammen. Mine venninner har hjulpet meg. Men man må la det få slippe til. Noen ganger må vi legge vekk stoltheten vår, og ta i mot en utstrakt hånd.

Jeg vil gjerne støtte Deg i tiden som kommer. Så jeg håper at Du kanskje kan finne litt motivasjon, trøst og forståelse i mine innlegg. For jeg skriver rett fra hjertet mitt. Du må aldri glemme at Du er god som gull! Len Deg litt tilbake, og tenk over det. Og fokuser på det som er positivt i livet! Jeg gleder meg til å heie på DEG!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat; wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg