DU HAR GOD TID!

God kveld, og godt nytt år!

Ja, da er vi i gang med 2023. Og jeg håper at overgangen til det nye året gikk fint for dere alle sammen. Nå er tiden inne for å fokusere på det som ligger foran oss. Et helt nytt år med mange muligheter. Her kan vi boltre oss i mange ubrukte dager. Hva skal du fylle dine dager med? Vil du gjøre en del endringer? Eller velger du å fortsette med det som du er vant med, og som du trives med? Valget er ditt, og mulighetene er mange.

Jeg har alltid noen endringer fra året som var. Rett og slett fordi jeg lærer av det som har vært, og jeg ønsker å ta nye steg. Da må jeg våge å gjøre endringer, som gjør at jeg pusher meg selv fremover. Men jeg har lært at det er lurt å velge små endringer. Da klarer jeg å gjennomføre de på en god måte. Dersom for mye skal endres på en gang, så blir det ofte en smell etter hvert for min del. Nå har jeg lært på den harde måten, så da blir det heller et rolig tempo.

Nyttårsforsetter er jo populært, og mange går ganske så hardt ut. Det kan være sunnere kosthold, og masse trening. Selvsagt lurt å ta slike grep, men jeg heier på å ta det over tid og i små porsjoner. Uansett så heier jeg på deg, og det du måtte velge. For du må selv velge hva som passer best i ditt liv, og i din hverdag. Når du finner din vei, så vil du kjenne at det føles godt inni deg. Bruk litt tid på tenke over hvordan du egentlig ønsker å ha det. Så kan du ta grep, og nærme deg den hverdagen som du ønsker deg.

Kos deg på årets første dag, og husk at alt må ikke fikses akkurat i dag. Vi har 365 dager på oss. Det kommer til å bli et bra år, så vær positiv inni hodet ditt. Nå starter vi på hverdagen alle sammen, og det kommer til å gå fint!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Hei! Så fint med påminnelse om at man har god tid, kjenner meg igjen i den rastløsheten du skrev om i et tidligere innlegg husker jeg. Jeg har fulgt bloggen din noen år nå, og er spent på musikken du skal gi ut. Vet du noe mer om dato? Og gratulerer med ferdig kontor i kjeller! Deilig å ha sitt eget sted når man trenger fokus. Ser at du i 2022 er en del av network marketing, og prøver å forstå, beklager på forhånd om det oppleves uinformert men jeg er genuint nysgjerrig og ønsker å forstå. Jeg har prøvd å lese meg opp og hørt på podkasten deres men lurer fortsatt på om hva forskjellane i praksis er fra opplegget i det som kalles network marketing business og det å jobbe som influencer? I likhet med influencere er det noen som ikke er en selv som eier selskapet (og som tross alt beholder størstedelen av summen) og likt som det som kalles influencere er det er slik at dere står for reklame og kunder og slik får en andel av salget (større desto flere kunder og andre man har ansvar for som også selger nuskin, lignende som andre influencere i samarbeid) også som influencer har man jo ingen varelager men man selger gjennom en lenke, også i det som i online marketing business kalles butikk er også en slik lenke. Også som influencer får man produkt fra samarbeidspartnare i gave/spons til eget bruk. Også som influencer handler det om å dele fra livet sitt, være online. Jeg husker du hadde en drøm om influencer, ser du på det som forskjellig og hva er isåfall forskjellen helt i praksis? For meg virker det som mye av det samme, men igjen : derfor prøver jeg å forstå. Hadde vært kjempespennende å lese et innlegg om det her hvis du kan tenke deg det for oss lesere som ikke er like inni det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg