Du har tid til å trene!

I dag trente jeg for fjerde dagen på rad. Jeg klarte nemlig å finne et smutthull i min dagsplan hvor jeg kunne rekke en treningstur. For vet dere noe? Det handler om å planlegge dagene godt nok! For meg så er det egentlig mange timer i døgnet som kunne vært brukt til trening. Men jeg har i lang tid ikke prioritert det, og det var skikkelig dumt av meg. Tungsinnet kommer jo kjapt dersom jeg ikke bruker de verktøyene som virker bra på min helse. Men de siste dagene så har jeg vært streng, og lagt inn tid til trening.

Det fungerer så bra, og jeg er i bedre form allerede! Det handler om at kroppen min får mer bevegelse, og jeg kan kvitte meg med tunge tanker underveis. Fokuset mitt er heldigvis tilbake, og jeg skal ikke miste det så fort igjen. Noen dager kommer nok uten trening, men det skal være få. For jeg kjenner på en deilig følelse, både mentalt og fysisk. Jeg har fått så god respons på at jeg deler mer om min trening. Så dere kommer til å få være med nært på denne reisen. Kjekt å høre at flere ble inspirert til å henge seg på 30 minutter fysisk aktivitet hver dag!

Jeg vet at der kommer dager som blir vanskelige, og som kan vippe meg av pinnen igjen. Men det er sånn som skjer. Det handler om å komme raskt tilbake igjen. Livet skal leves på best mulig måte, og jeg kjenner virkelig at dette er viktig for meg. Så da legger jeg inn tid til trening i min dagsplan fremover. Små steg mot en bedre helse, og en bedre selvtillit. Heng deg gjerne på du også! Jeg heier på dere alle sammen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg