Du må tro på deg selv!

Wenche Larsen Influencer

God morgen, og god mandag!

Herlighet dere, vi er allerede kommet til siste uken i August allerede! Tiden flyr av sted, og vi må henge med så godt som vi bare kan. Jeg vil gjerne utfordre deg litt denne uken her. For jeg vil at du skal ha tro på deg selv, og våge litt mer enn det du vanligvis pleier å gjøre! Nå er tiden kommet til å brette opp ermene skikkelig, og virkelig jobbe mot de konkrete målene som du hadde for denne måneden. Der er noen siste dager igjen, og du kan enda klare å nå en del mål!

For det handler om selvtillit, Hvordan vi ser på oss selv, og hvordan vi prater til oss selv. Det er utfordrende å være på hugget hver eneste dag, men man kan oppnå det man ønsker. For meg så er det veldig viktig å legge vekk gammel negativitet, og kun fokusere på alt det positive som jeg faktisk får til hver uke. Når jeg tenker sånn, så produserer jeg positiv energi, og da kan jeg jobbe hardt. Jeg vil at du skal legge vekk alt det som holder deg tilbake, og se fremover med et positivt blikk.

Vi starter en helt ny uke akkurat nå. Det betyr at vi har en unik mulighet til å skape nye resultater både personlig og i jobb sammenheng. Men da må vi være villige til å stå på, og noen ganger gå ut av komfortsonen underveis. Så legg vekk alt det negative, og skap nye relasjoner og resultater på din vei! Jeg vet at både du og jeg kan klare mye mer enn vi egentlig tror. Og jeg vil gjerne at vi alle sammen våger mer i hverdagen vår. For meg personlig, så betyr det veldig masse at jeg produserer innhold som dere liker.

Noen ganger må jeg derfor tenke annerledes, og våge enda mer enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet. Vi flytter på grensene, og ser at uante muligheter ligger foran oss. Så bruk denne uken fornuftig, og jobb deg fremover mot dine mål. Det skal jeg også gjøre, og håper at min entusiasme kanskje kan inspirere deg til å gjøre det samme i din jobb hverdag! Ha en flott mandag, så prates vi igjen her på bloggen i kveld.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg