DU OG JEG KAN KLARE ALT!

God kveld!

Jeg skriver mye om personlige prosesser her på bloggen min. Og jeg er fascinert av hvordan vi mennesker utvikler oss. Der skjer stadig nye ting i mitt liv, og i min hverdag. Jeg endrer meg gradvis, og blir mer åpen for ting nå enn før. Sakte men sikkert utvider jeg mitt eget trygghets vindu. Forandringer kommer stort sett på grunn av personlig vekst. Man har tatt noen nye seg, og blitt komfortabel med andre settinger. Det er spennende, og det er veldig mye som skjer på en gang. Dere som har fulgt meg over tid, har sett en del av endringene. Mens andre kanskje ikke helt skjønner hvorfor det er så viktig for meg. Når man har ligget helt nede, så er alle fremskritt svært etterlengtet. For det kommer ikke av seg selv, og jeg har jobbet så hardt med meg selv de siste årene. Jeg ville ha en endring, og det har jeg jammen meg klart å få til. Da skal man våge å vise sin glede, og nyte de fine øyeblikkene.Å feire sine seire, er nemlig så utrolig viktig. Da blir man enda mer bevisst på det som skjer, og man kan godt vare på det fine i livet. Jeg har lært meg til å feire, nå jeg når et konkret mål. Det har gitt meg så mye mestringsfølelse, og personlig vekst.

Å finne seg selv i voksen alder, er et stort puslespill. Med mange brikker som er overalt. Nå har mange brikker kommet på riktig plass, og jeg kan se en helhet på livet mitt. Jeg vet hva som har skjedd til nå, og jeg vet hvorfor det ble sånn som det ble. Det har igjen ført til at jeg har fått frigjort masse følelser og energi. Jeg er gladere, og jeg kan være skikkelig trist. For alle følelsene skal få lov til å komme frem i lyset. Nå klarer jeg å være snillere mot meg selv, og ikke alltid være like nådeløs mot meg selv. Så herlig for meg å oppleve det, og se nye veier som jeg kan gå. Det er skikkelig gøy, og jeg fryder meg over alle de gode mulighetene som ligger der fremme. For jeg kommer dit en dag, og da skal jeg jammen meg være forberedt. Jo tryggere jeg blir, jo bedre sjanser kan jeg få. Sånn er det for deg også! Der kan være så mye spennende som venter på deg. Men du må våge å se fremover, og bygge deg sterkere. Ta en dag om gangen, og finne de små stegene som fører deg fremover. Både du og jeg kan nemlig få til akkurat det vi vil! Men vi må være villige til å gjøre jobben, og ta de utfordringene som kommer underveis! La oss heie på hverandre, og motivere oss sammen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg