DU SER IKKE ALT!

God kveld!

Jeg har skrevet en del på bloggen tidligere om det å leve med kroniske sykdommer. Det er jo sånn at selve sykdommen er ganske så “usynlig” for de som er rundt oss. Og da kan det fort bli litt vanskelig å forstå hvordan hverdagen min er skrudd sammen. Det kan jo se ut som at jeg er svært aktiv, og at jeg klarer det aller meste. Men dere vet ikke hvor mye det koster. Dere aner ikke hvordan jeg må jobbe med meg selv konstant, for å kunne gjøre det jeg selv ønsker.

Det er ikke synd på meg, for der er mange som har det mye verre enn meg. Men likevel må det være lov å minne om at dere ser kun en brøkdel av livet mitt her på bloggen, eller på mine sosiale medier. Etter en bytur, så må jeg ligge på sofaen for å samle krefter. Når jeg har vært kreativ, så må jeg hvile hodet mitt etterpå. Smertene som er i muskler og ledd, er tilstede hver eneste dag. Men jeg har valgt å kjempe meg til en hverdag som jeg trives i. Derfor bruker jeg energi på musikken og på network marketing businessen min.

Alt jeg velger å gjøre , krever at jeg legger inn tid til hvile. Det kan være ganske frustrerende å måtte ligge på sofaen flere ganger hver eneste dag. Men sånn er det, og jeg gjør det beste ut av det. Vi er mange som er uføre, som får både blikk og kommentarer etter seg. Så jeg bare minne deg på at du ikke ser alt som skjer, og derfor bær du holde ordene for deg selv. Du vet aldri hvor mye det faktisk koster for en person å kunne møte en venninne til lunsj en dag.

Vær glad og takknemlig for at du er frisk. Og er du i samme båt som meg, så gjør det beste ut av hverdagen din. Jeg håper at du finner aktiviteter som kan bidra til økt livskvalitet.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg