Du stopper ikke meg!

Jeg har en egenskap som jeg faktisk er svært stolt over. For når jeg har bestemt meg for å gjennomføre noe, så kan ikke noen andre stoppe meg. Og sånn er det med drømmen om å bli blant de aller beste i denne blogg bransjen! For jeg vet at mange folk ler av meg, og snakker dritt om meg. Det er ikke noe nytt for meg at utseendet mitt liksom ikke skal være godt nok for det jeg ønsker å gjøre. Men jeg vet også at jeg gir fullstendig blaffen!

For du klarer ikke å stoppe meg nå! Jeg er på full fart, og jeg når målene mine. Det er ikke snakk om noe annet her i gården. For det aller siste jeg noen gang skal bry meg om nå, er alle de som hånflirer. Det eneste som skjer, er nemlig at jeg blir enda er motivert til å vise hva jeg kan oppnå! De som er ute etter å ødelegge for meg, kommer alltid til å mene mangt og mye. Men dem om det. Her flyr dagene av sted, og jeg jobber som bare det.

Nå vet jeg hvor jeg skal , og hva som er mitt mål. Dører åpnes etter hvert som jeg presterer bedre og bedre. Så jeg er inne i en flytsone, og elsker jobben min. Nå nærmer det seg tiden for kommersielle samarbeid, og det kommer til å bli en spennende høst for meg. Hver dag forsøker jeg å finpusse litt mer på det jeg leverer, og jeg tenker langsiktig. For jeg skal ha denne jobben i mange år, og jeg skal videreutvikle både meg selv personlig og som merkevare.

Så hvis du ønsker å le av meg,. så vær så god! Deg bruker jeg ikke min tid på. Men jeg bruker heller masse tid på alle de som heier på meg, og som oppmuntrer meg hver eneste dag. Dere er viktige for meg! Livet har lært meg at man ikke trenger å ta alle kampene, men heller fokusere på de tingene som gir deg positiv energi. Og de som hater meg, kommer mest sannsynlig aldri til å like meg uansett. Sånt gidder jeg ikke lenger å bruke tid på!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Altså, når lesere mener at utseendet er viktig for å ha en god blogg, rister jeg på hodet. Du er nydelig og bærer vekten din kjempefint.

      Det er heldigvis innleggene som gjør en blogg god. Rosablogging får de unge holde på med. Vi som er litt eldre, får heller kose oss med å LESE gode, voksne blogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg