Dyrekjøpt lærdom!

Jeg har lært masse i livet, og jeg har tenkt og analysert. For når man ser at livet knuses til småbiter, så tar det tid å lime det sammen igjen til et helt bilde. Det har mange ganger vært umenneskelig vanskelig å innse sannheten. Men jeg hadde ikke noe valg. Selv om det slo meg over ende, så er jeg takknemlig for at sannheten kom frem i lyset. Men vi snakker om dyrekjøpt lærdom. For jeg har mange ganger vært skikkelig fortvilet, og følt at hverdagen var i tøffeste laget. Men jeg valgte å kjempe meg gjennom det. Og jeg sitter igjen med mange erfaringer og kunnskap livet på godt og vondt. Noen ganger er erfaringene ekstra tunge å bære. Men jeg klarer det!

Et liv inneholder mange faser, og man ser lærdommen i ettertid. Nå har jeg en fin hverdag, og fungerer bedre enn før. Det er noe som jeg faktisk er veldig stolt av, og det er viktig for meg å være en ressurs for andre. Mine erfaringer skal ikke bare være vonde. De skal brukes til noe fornuftig! Da bære jeg nemlig min historie lettere. Jeg har brukt masse krefter for å snu det vonde over til verdifull kunnskap. Min åpenhet har vært gjennomtenkt og riktig. For jeg vet at det hjelper meg, og andre. Vi snakker jo ikke så mye om de vanskeligste periodene i livet. Men for meg så er det viktig å håndtere det på en god måte.

Du bestemmer selv hvordan Du skal håndtere livet. Og dine erfaringer kan benyttes på mange måter. Det er vondt for meg å dukke ned i det gamle. Så derfor har jeg beveget meg videre, og lever et godt liv. Men jeg har erfaringer som jeg ikke unner noen andre å ha. Sånn er det bare. Så bruk litt tid til å fordøye det Du har opplevd. Så kan Du ta noen konkrete valg, og komme Deg fremover! Sårene mine er i ferd med å gro, men jeg kommer alltid til å ha mange arr.

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg