Elsker du friheten?

Her hjemme i Mandal, så puster jeg fritt. Jeg kan kjenne på en stor frihetsfølelse, og virkelig nyte de gode dagene mine. Selvsagt savner jeg familien min litt ekstra noen ganger, men jeg har det aller best her hjemme. Når gleder jeg meg til å ha enda en vår og sommer i Mandal. Det er så nydelig her nå i disse månedene som kommer. Men det blir spennende å se om der kommer mange turister hit akkurat i år. Det er nydelige naturopplevelser rett i nærheten, og de skal jeg benytte meg av i sommer. Hvis vi har lov til det da, vel og merke.

Å føle seg fri, er en magisk følelse. Det er så sterkt for meg å tenke på, og jeg føler meg ubeskrivelig heldig. For tenk at jeg skulle havne her, med verdens beste ektemann. Ja, jeg føler faktisk det. Og jeg er ikke redd for å si det høyt heller. Vi klarer oss bra, og jeg blir stadig sterkere. Det går litt sent til tider med fremgangen, men den er der. Vi har laget oss en fin hverdag, og jeg er veldig takknemlig for at vi har det sånn. En hverdag som jeg har nå, ville jeg dessverre ikke klart å ha, dersom jeg fortsatte å bo i Egersund. Så det var virkelig en lur ide å flytte ned hit.

Frihet skal man ikke kimse av. Det er meget viktig, og det skaper så mange nye muligheter. Jeg har bestemt meg for å nyte de gode øyeblikkene, og være stolt over de gode valgene som vi har tatt de siste årene. Det forandret nemlig hele livet mitt!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg