Elsker du mandager?

Har du blitt glad i mandager?

God kveld!

For en strålende mandag! Helt nydelig vær, og jeg har jobbet godt hele dagen. Herlig start på uken, og jeg føler meg godt forberedt til å det som skal gjennomføres denne uken. Dagene er godt planlagt, og jeg skal holde meg til den oppsatte planen min. Noen mandager kan være ganske tunge å komme seg gjennom , men jeg har hatt en fin dag. Det tar jeg med meg som et stort pluss videre i uken. Vi er tilbake til den vante hverdagen, men skole og mann på jobb. Da er det ekstra viktig at jeg finner min rolle, og trives med det som jeg gjør.

Jeg skal rekke mange ting denne uken, og har møter i tillegg til mine faste oppgaver. I tillegg så må jeg sette i gang å øve på låter, da det nærmer seg spillejobb igjen. Fantastisk å ha så mange planer, og likevel føle seg rolig og klar. Mange gode øyeblikk ligger foran meg, og jeg skal nyte det skikkelig. Det er godt å ha noe å se frem til, og jeg det er noe som krever en innsats fra meg. Da skjerper jeg meg, og har fokuset der det skal være. Hvordan har du hatt det i dag? Kom du i gang med uken på en god måte? Jeg håpe at din dag har vært fin, og at du sitter nå i godstolen med en fin følelse inni deg.

Husk at i morgen kommer en ny dag, og den skal vi bruke på mest mulig måte. Gikk det litt skeis i dag, så kan du prøve på nytt i morgen. Det høres litt rart ut, men jeg har begynt å elske mandager. For da begynner man liksom på nytt, og har muligheten til å skape noe nytt. Det hender at jeg tenker mandager suger, men det blir sjeldnere og sjeldnere. For jeg har lært meg til å se fremover. Hele tiden fokusere på det som kommer, og ikke det som allerede har vært. Det hjelper meg veldig , og jeg håper at du også velger å se den riktige veien.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg