En deilig dag!

God kveld !

Akkurat nå så er jeg skikkelig sliten, og ser frem til en rolig kveld under teppet mitt. Men for en herlig dag dette har vært! Jeg har kost meg skikkelig, og det er utrolig deilig å kjenne på. Startet dagen rolig hjemme, og så traff jeg en god venninne til lunsj. Vi koste oss masse, og det var skikkelig god mat. Unnet oss litt søtt til dessert, og det var helt nydelig. Vi pratet vel egentlig på inn og utpust, så det var god stemning. Jeg er så heldig som møter nye mennesker, og det utvikler seg til et herlig vennskap.

Noen ganger kan man bare prate om alt mulig, og føle at man forstår hverandre skikkelig godt. Jeg merker at det bare blir mer og mer viktig for meg. Å ha venninner, er utrolig viktig. Og det hjelper meg til å ta nye steg videre i livet. Det var deilig å møtes, og vi skal ikke vente lenge før vi møtes igjen. I ettermiddag har jeg oppholdt meg masse utendørs, og det var skikkelig deilig. Nå er jeg både kald og trøtt, men det gjør ikke noe. For alt har gått så fint i dag, og det er jeg så glad for.

Har du hørt min nye podcast episode i dag? Du finner den her! Jeg delte mine tanker og erfaringer angående post traumatisk stress lidelse. Det føles godt å kunne lage sin helt egen podcast, og håper virkelig at dere liker den. Kos dere videre i kveld, så snakkes vi snart igjen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram!

Snapchat : wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg