En deilig sommeruke er i gang!

Da er vi kommet i gang med en ny uke, og sommeren er her! Jeg har heldigvis en ganske rolig uke foran meg. For nå tar jo det aller meste sommerferie for alvor. Men eldstemann har sommerjobb også denne uken, så da kjører mamma han til og fra jobb. Det er egentlig veldig greit, for da kommer jeg meg opp av sengen på en fin tid hver dag. Jeg jobber jo for fullt, og trenger timene til å komme i mål med alt som skal produseres hver eneste uke.

Så i dag skal der jobbes med produksjon av nye videoer til Youtube. Det er som regel en kreativ prosess som tar litt tid å få gjennom ført. Men jeg koser meg veldig med det, og filmer stort sett 5 videoer hver uke. Det er planen å klare det i sommer også. Nye blogginnlegg skal også skrives. For jeg må ligge i forkant for å klare dette etter planen min. Heldigvis så er dette bare kjekt å gjøre. For jeg trives så utrolig bra med dette. Jeg elsker jobben min!

I morgen formiddag skal jeg på sommeravslutning med Stedet Aktivitetssenter på Risøbank. For nå tar musikkterapien sommerferie i noen uker. Det blir merkelig å ikke ha det to ganger i uken. Men sommeren må jo benyttes til andre ting også. Det blir sikkert noen koselige timer sammen på Risøbank i morgen. Og jeg må lage det meste ferdig slik at jeg ikke glipper på planen i morgen. Jeg er som Dere sikkert skjønner skikkelig kontrollfrik, og må alltid planlegge dagene mine.

Jeg håper at Du får en flott start på denne uken! Gi Deg selv noen pusterom i løpet av uken. Da kan Du slappe av litt, og samle ny energi til neste oppgave! Ha en fin dag!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg