En fantastisk fin dag!

Dette har virkelig vært en kjekke dag. og jeg har blitt så rørt over alle de fine tilbakemeldingene som dere sender meg. Å bli eksponert på denne måten, har virkelig vært en krevende og lærerik prosess. Det at man faktisk når ut med den hjertesaken som dette er, gjør alt sammen bare så mye større for meg. Jeg ønsker nemlig snakke enda mer om psykisk helse og fysisk aktivitet i tiden fremover. Når man har kjent effekten på egen kropp, så er det nært og personlig. Men jeg føler likevel at jeg bevarer mye av meg selv helt privat. Det er ekstra viktig for meg, og jeg ønsker å være den samme uansett hvor mye jeg eventuelt skulle bli eksponert.

De siste ukene har jeg virkelig kjent på mestring, og jeg har fått med meg masse erfaring. Det kommer nok godt med i tiden fremover. Jeg har kjent det i magen, og vært litt redd. Men når jeg ser det ferdige resultatet, så blir jeg aller mest stolt og glad. Å bli intervjuet via telefon, var rart og krevende. Men samtidig veldig spennende, og jeg har kjent på en frykt for å bli mistolket eller misforstått. Det gikk over all forventning, og jeg koste meg skikkelig på photoshoot. Vi fikk så fine omgivelser til bildene, og jeg var svært komfortabel underveis. Vi fikk mange nysgjerrige blikk mens vi jobbet, og jeg klarte likevel å fokusere på den oppgaven jeg fikk.

Nå skal jeg kose meg på sofaen i kveld, og bare nyte en ny episode av Hver gang vi møtes. Det er en flott lørdagskveld for meg, og jeg har kost meg med deilig mat sammen med min kjære. Nyt kvelden, så snakkes vi her igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg