En forferdelig morgen!

Å forsove seg, en helt grusomt!

God kveld!

Herlighet, for en fryktelig morgen jeg fikk i dag! Det var jo den aller verste dagen å forsove seg på, men jammen meg måtte det skjer meg i dag. Jeg bråvåknet kl 08,15! Min eldste sønn starter skolen kl 08.00, og skulle i tillegg ha en viktig prøve fra morgenen av. Det ble et sant kaos her hjemme, og ungene kom seg opp i en vanvittig fart. Jeg løp rundt, og var helt i ørska. Plutselig satt jeg bak rattet i bilen, og hadde fått på meg noen klær sånn i farten. Det var selvsagt mye trafikk, og skikkelig regnvær. Noen ganger føles den skoleveien så lang, og jeg var en ganske ilter sjåfør.

Da jeg hadde levert eldstemann, så bar det hjem for å se hvordan det gikk med minstemann. Men han hadde kommet seg på skolen, dog uten skolemat. Så det gikk fort i svingene. Heldigvis bor vi ikke langt unna, så han kan komme innom for å hente mat i løpet av dagen. Jeg måtte sette meg rett ned, og bare få orden på pust og kropp. Det var nødvendig å restarte denne dagen fullstendig. Det ble en god og lang dusj, og velvære med makeup. Og jeg kunne kjenne at stresset slapp taket i meg. Det ble også tid til frokost, noe som jeg måtte huske på å få gjort. Og så bar det av sted til årsmøte for Mental Helse Agder.

Å forsove seg, er helt forferdelig! Jeg må si at det virkelig røsket opp i meg, og jeg klarer ikke å skjønne hvorfor alarmen ikke virket. Det er nemlig sånn at jeg faktisk mener å ha stilt alarmen i går kveld. Men jeg må ha blingset på en eller annen måte. Det er uansett over, og alt endte jo greit til slutt. Jeg må bare innse at feilen ble gjort, og at vi etter forholdene klarte oss ganske så bra. Håper bare at det ikke skjer igjen med det først. For det var ikke en grei start på dagen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg