EN HERLIG KVELD!

God lørdag❤️

Jeg har en så deilig følelse i kropp og sjel. For det var en så utrolig fin kveld på Tiedemands Cafe i går. Endelig var jeg klar for å underholde gjestene igjen, og formen holdt seg fin gjennom hele kvelden. Så gøy at der folk kom, og var sammen med meg denne fredagskvelden i desember.

Det var også gøy at der ble satt opp høytaler utenfor lokalet. Da underholdt jeg både ute og inne. Veldig kjekt å se reaksjoner på folk som var utenfor, og noen valgte å komme inn også. God stemning , og jeg underholdt i tre timer. Den siste timen måtte jeg sitte på en barkrakk, for beina mine streiket.

Så må jeg takke alle de herlige gjestene. De var så rause med applaus og fine ord. Jeg fikk også pratet med en av mine trofaste følgere, som hadde tatt turen for å høre meg opptre. Det er så koselig å hilse på dere som leser bloggen, og «kjenner» meg via sosiale medier. Nå er jeg snart klar for en ny opptreden.

Jeg gleder meg til å underholde flere gjester i kveld på Tiedemands Cafe. Håper at du også får en fin lørdagskveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg