En jålete uke!

God kveld!

I denne uken så har jeg fokusert litt mer på egen velvære. Kommet i gang fra morgenen av. og gitt meg selv god tid ved sminkebordet. Det handlet om at jeg trengte en del nye bilder til mine kanaler. Men også det faktum at jeg har sløvet rundt her i disse ukene. Det har vært mange dager med hestehale, og koseklær. Det blir man ikke så veldig produktiv av, det merker i hvert fall jeg. Men denne uken så har jeg virkelig fått gjort så mye, og jeg har koste meg. Vært så fornøyd med tilværelsen, og hatt et positivt fokus.

Når jeg bruker tid på meg selv, så bli jeg blidere. Det er som at jeg trykker på en rar knapp, og skrur meg selv på. Selvtilliten min øker, og jeg føler meg fin. Da kan jeg liksom overvinne det aller meste. Disse dagene hvor både kropp og hode har fungert bra, har virkelig gitt meg mange gleder. Så jeg nyter, og forsøker å fortsette med gode rutiner i hverdagen min. Man trenger ikke pynte seg hver dag. Men jeg liker den endringen som kommer inni meg. Så da prioriterer jeg det høyere.

Jeg har lekt med sminke, og testet ut nye måter å sminke seg på. Vært litt vågal, og gitt blaffen i hva andre måtte mene. Skikkelig kjekt å se på alle de fine bildene som jeg nå kan bruke i mine kanaler. Viktig å utnytte det fine været vi har hatt denne uken. Selv om det faktisk var litt vel mye sol. Jeg har funnet gode løsninger denne uken, og gleder meg til å leke videre med sminke i tiden som kommer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg