En kjempefin påske er over!

Da er faktisk påsken over for denne gang. Det har vært noen fine dager her hjemme i Mandal. Selv om vi valgte en annerledes løsning på påskeferien i år, så har det virkelig gått så fint med oss alle sammen. Det var deilig å få noen dager hvor jeg kunne fokusere på mine ting uten å ha dårlig samvittighet. Ungene har fri i morgen også, men så begynner skolen igjen. Da er det ikke så mange måneder igjen av skoleåret heller. så det blir nok en travel tid fremover. Været har vært helt supert i hele påsken. Det gjør godt for kropp og sjel.

Jeg føler meg klar til å begynne med vanlige dager nå. Men det blir jo litt annet fokus nå. For da begynner jo min nye hverdag. Det er masse som skal skje i tiden som kommer, og jeg gleder meg veldig. Jeg har fylt opp energikontoen kraftig denne påsken. Faktisk så er jeg i en bedre form enn på lenge. Mye av årsaken til det er jo gleden over å ha et opplegg som skal hjelp meg videre. Å vite at noen har troen på meg, er så godt for min selvtillit og selvfølelse. Endelig er det noen andre som deler min tro på at dette kan bli noe større og bedre. Jeg er så klar for å gjøre en solid innsats i tiden som kommer. Dette er noe som jeg virkelig gleder meg til!

Sol og varme gjør noe med oss! Det er så deilig å kjenne at våren virkelig er kommet. Jeg blir alltid lysere til sinns når denne årstiden kommer. Heldigvis så er det like deilig hvert eneste år. Nå skal jeg bruke dagene mine så godt som mulig, og jeg skal prioritere riktig. Jeg håper virkelig at din påske også har vært veldig fin. Så kan vi sammen se fremover, og glede oss til alt som ligger foran oss! Det skal bli skikkelig kjekt å ta Dere med på reisen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg