En ny sjanse!

For å være helt ærlig, så fryktet jeg at min mulighet til å ha en karriere var over. For årene har gått med til å komme seg opp igjen etter livskrisen, og kroppen har fått varige skader. Heldigvis så tok jeg skikkelig feil på akkurat det. Og det er jeg glad for. For meg så var det uendelig godt å få en ny sjanse. Jeg kan nesten ikke forklare det. For jeg har så mange følelser knyttet til det. Å faktisk vite at man endelig er med i et fellesskap hvor vi fokuserer på positivitet, hard jobbing og fremtiden er magisk! Det har gjort at jeg virkelig kjenner sitring i magen, og en uendelig følelse av stolthet.

Jeg aner ikke hvor det kommer til å ende. Men jeg velger å tro på min flotte mentor, Anne Brith Davidsen. For hun har store tanker og visjoner på mine vegne. Foreløpig så jobber jeg så godt som jeg bare kan, og jeg ser virkelig fremgang på mange plan. Det er så utrolig spennende. Eneste utfordringen som vi har, er min utålmodighet. Så jeg vet at dette kommer til å ta tid. Men jeg vet at det kan ende veldig bra dersom mentoren min har rett! Jeg våger nesten ikke tro det! Men jeg vet at dette kan føre meg lenger enn jeg noen gang trodde var mulig. Det gjenstår å se.

Jeg nyter det som skjer nå, og forsøker å puste med magen. For det er så utrolig spennende å få en ny sjanse. Dette har jeg virkelig bestemt meg for å få til. Men kroppen min sier ifra at der må litt mer hvile mellom jobbingen min. Så det skal den få. For jeg har tenkt å stå løpet ut, og virkelig skaffe meg en ny karriere som Influencer, foredragsholder og artist!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg