EN NYDELIG MORGENTUR

God kveld!

Jeg har i perioder elsket å gå tur, og har ofte gått på tur helt alene. Men nå har jeg blitt alt for godt vant til å alltid ha en venninne med meg på tur. Så jeg har unnlatt å gå tur alene. Det er jo bare dumt, for det er jo deilig med frisk luft uansett. I morges skulle jeg på en gåtur med en god venninne. Men hun ble syk, så da var det opp til meg om det skulle bli noen tur eller ikke.

Heldigvis kom jeg meg ned til Furulunden, og gikk meg en tur på 4KM. Det ble gåing på kryss og tvers der nede, på grunn av store vann dammer i veiene. Så det ble nesten 7000 steg. Frisk vind i ansiktet var bare deilig, og jeg er så fornøyd med turen. Takknemlig for at vi har det fine turområdet. Og jeg må bli flinkere til å bruke det igjen, både alene og sammen med mine venner.

Noen ganger må vi bare jobbe oss over dørstokken, og fokusere på de positive følelsene som vi får etter at turen er kommet godt i gang. Jeg er glad for at min dag startet på en så god måte, med nydelige natur opplevelser rundt hver sving på turen!

Ha en fin kveld !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg