En positiv fremdrift!

Jeg velger å være optimist!

Dette har virkelig vært en veldig fin start på uken, og jeg har kost meg veldig i dag! Selv om vi ikke har gjort så mye utav min bursdag denne gangen, så er det likevel en fin dag sammen med mine kjære. I tillegg så har jeg kost meg med mine vanlige oppgaver, og formen min er mye bedre enn det jeg forventet! Så utrolig herlig å kjenne at jeg har kontroll på meg selv, og at følelsene er regulert litt ned. Fortsatt sårbar, men jeg tar de riktige stegene dit jeg ønsker å være i min hverdag. For meg så er det jo veldig godt å kunne merke at uroen er mindre nå.

Jeg gleder meg til å jobbe videre, og så får jeg ta dagene litt som det kommer. Når jeg plutselig må stå i vanskelige ting igjen, så håper jeg at beina står støtt. Det er nemlig ikke over, selv om jeg har gjort mitt. Jeg må nå stålsette meg for de neste stegene i denne prosessene, og være så sterk og rolig som jeg kan klare. Inni meg er det i hvert fall en mye større ro, og det smitter over på hele familien her hjemme. Godt at vi kan senke skuldrene ned litt, og ikke hele tiden være bekymret for hva som skal skje. Det er jeg som har satt i gang denne prosessen, men nå nærmer det noe.

Å stå sterkt i seg selv, har jeg virkelig erfaring med nå. Og det er jo verdifull kunnskap for meg resten av livet. Det kommer dager som er utfordrende, men da kan jeg minne meg om at jeg har klart verre ting før. Da blir det jo mindre skummelt, og jeg kan stole på meg selv. Deilig å vite at jeg er sterk, og at jeg heldigvis kan bygge meg selv enda stødigere underveis i livet.

Ha en fin kveld, så gleder jeg meg til vi ses her igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg