En rar opplevelse på apoteket!

God kveld!

Denne kroppen min er litt rar nå om dagen. Det er akkurat som den bare lever sitt eget liv, og så henger jeg sånn passe med. Noen dager er jeg i så god form, mens andre dager er jeg sliten og trøtt. Har ikke noen symptomer på sykdom, så det er nok bare min kropp som forsøker å fortelle meg noe. Vel, jeg velger å lytte. Så dermed blir det ikke alltid så veldig effektive dager. Men når jeg først starter, så får jeg heldigvis gjort en del ting. Det har derfor vært en ganske rolig lørdag, men jeg kom meg gjennom det aller meste. En liten stund med lukkede øyne på sofaen, gjorde susen i dag.

Jeg var også innom apoteket på Vigeland i dag, for å hente ut mer allergimedisin i disse pollentider. Det var en merkelig opplevelse. Vi måtte stå i kø utenfor, og de slapp kun inn en om gangen i den lille gangen før selve apoteket. Med en liten åpning, fikk man kontakt med en person som tok i mot bestillingen din. Vedkommende hadde hansker og munnbind. Så måtte jeg gå ut, og vente i ny kø på baksiden av bygget. Der hadde de laget til en slags hente stasjon. Et vindu stod så vidt på gløtt, og bankterminalen var plassert utenfor. Inne satt eieren av apoteket godt kledd, med munnbind og hansker. En rar opplevelse, men godt å se at de er så forsiktige. Jammen meg mye som er endret for tiden.

Det tok oss 35 minutter å få hente de tablettene. Men jeg må berømme de som jobber der, for de er alltid så positive og hjelpsomme. Så vi drar ofte dit for å hente våre medisiner. Akkurat nå så føler jeg vi er i en slags unntakstilstand, og ingen vet hvor lenge den varer. Jeg fikk en ny erfaring, og fikk kjenne denne situasjonen mer på kroppen. Det må virkelig være mange utfordringer rundt omkring oss, og vi er så altfor godt vant. Kanskje vi kan lære viktige ting fra denne tiden, og sette enda mer pris på den hverdagen vi vanligvis har?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

2 kommentarer
    1. Kan tenke meg at det var en rar opplevelse på apoteket ja. Det er en skummelt, merkelig og trist situasjon verden er i. Håper de snart får kontroll over viruset! Betryggende at de er så nøye på apoteket. Du har helt rett i at man bør sette enda mer pris på hverdagen, man tar ofte ting litt for gitt. Ha en fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg