En slitsom dag…

Noen dager så går tiden fort. Mens andre dager så føles det som en evighet. I dag har jeg nok hatt en av disse litt tunge dagene, men har klar å holde meg i ganske god aktivitet likevel. For det handler om hva vi tillater oss å kjenne på, og om disse følelsene får lov til å bestemme over oss. Det måtte gjøres litt i dag, og jeg ble ganske hard mot meg selv i noen perioder. Men heldigvis innenfor de rammene som kroppen min godtar. Noen ganger så blir jeg bare litt lat, og sliter med å komme i gang med oppgavene.

Det er mange ting som skal være på plass før mandag. Så jeg kan ikke ligge på latsiden. Men jeg forsøker å være sånn passe streng, så jeg ikke føler at det blir altfor hardt denne uken. Min form svinger en del, så jeg ønsker jo å ikke trigge den for mye. Jeg er godt fornøyd med å ha hatt en liten mini livekonsert på Digitalscenen igjen i formiddag. Og så har jeg hørt litt på ny kunnskap. Men der datt jeg litt ut noen ganger, så jeg tror det skal gjennomføres en gang til i morgen. Sånn er det jo bare, og jeg kan ikke bli så sint på meg selv.

De av dere som er helt friske, skal være glade og takknemlige for det. For jeg savner en frisk kropp, og et rolig hode iblant. Men jeg velger å være positiv, og holde motet mitt oppe. Noen dager er bare litt mer krevende enn andre. Og i dag var det en sånn dag. Nye sjanser kommer allerede i morgen, og de skal jeg benytte meg av!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg