En spennende dag!

Jeg gleder meg!

God morgen!

I dag bli det en spennende og travel dag for meg. Jeg skal tidlig avsted, og jeg skal blant annet på skolemøte på ungdomsskolen. Godt å være i forkant, og ha alt klart før sommerferien. I tillegg skal jeg gjøre viktige innkjøp i dag, og gleder meg til å dele en stor overraskelse med dere i kveld. Er ganske spent på det som skjer i dag, men det er bare positivt. Endelig er vi klarer til å realisere noen ønsker her hjemme, så det kommer til å bli skikkelig koselig. I tillegg så skal minstemann på sykkeltur med klassen, så der må der også fikses litt på morgenen.

Deilig å vite at jeg har hele ettermiddagen og kvelden hjemme. Så da kan jeg bare kose meg, og fordøye dagens inntrykk. Det er en gledens dag her i huset, så jeg føler meg trygg på god stemning. Jeg har allerede vært våken i flere timer, da jeg kjørte min kjære på jobb i morges. Luksus at han noen få ganger kommet hjem midt i uken, og sover hjemme hos meg. Da skal jeg heller takle å stå opp tidlig noen få ganger. Nå er jeg så klar for å starte dagen, og komme i gang. Første avtale er allerede kl 09.00, så her henger vi ikke på latsiden!

Håper at du også får en strålende dag, og stikk innom i kveld for å lese om dagens overraskelse !

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , YouTube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg