EN STERK STABUKK!

God kveld!

Jeg har hele livet vært sta. På godt og vondt. I barndommen kunne jeg teste foreldrene mine ganske mye, og ville ikke gi meg. Men jeg mener helt ærlig, at staheten har reddet meg. Uten den sterke viljen, hadde jeg ikke klart å komme meg gjennom de utfordringene som har vært. Når jeg ser tilbake på livet mitt, så vet jeg hvorfor jeg nå står her. Og jeg kan kjenne at staheten fortsatt tar tak i meg.

Det har vært behov for store endringer i livet mitt før. Og da har jeg brukt staheten min på en god måte. Sånn er det denne gangen også. Jeg kjenner at staheten er koblet på, og den pusher meg gjennom hverdagen. Akkurat nå så byttes mine rutiner, og kostholdet endres ganske drastisk. Da må jeg være sterk, og holde meg til den oppsatte planen. Staheten min er sterk, og den gir meg en trygghet.

Man kan noen ganger tenke at stahet er en pest og en plage. Men for meg, så er den en ekstra motor. Jeg har funnet en ny dagsplan, og satser på at dette vil fungere bra i lang tid. Staheten brukes på en fornuftig måte!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg