En sterkere meg!

Jeg kan kjenne at jeg er sterkere nå. At der skal mer til før jeg blir redd. Det handler nok om at jeg ofte bruker eksponeringsterapi i min hverdag. Jeg vil jo ikke holdes tilbake på grunn av mine utfordringer, men heller finne måter som hjelper meg til å stå i det der og da. Og da må man jo teste ut hva som fungerer, og finne ut hvor grensene mine går. Jeg kan enda ha vanskelige dager. Men det går fortere over, og jeg mestrer hverdagen på min egen måte. Der er fortsatt en del tankekjør, og det regulerer jeg ved hjelp av å skrive, gå på musikkterapi, skrive egne låter og trene.

Noen ganger så er det lurt å tenke gjennom hvor man egentlig er i livet. For der har vært en turbulent reise, men nå er det roligere. Jeg har en større dose med glede i hverdagen min nå, og det smitter over på den jobben som jeg gjør. Å kunne skrive til dere hver eneste dag, er til så stor hjelp for meg. Da kan jeg tømme hodet mitt litt, og si de tingene som er viktige der og da. Som vi alle vet, så kan vi ikke blidgjøre alle der ute, og der vil alltid være noen som ikke liker meg eller bloggen. Det er helt ok, og faktisk veldig naturlig. Man er jo mennesker med ulike tanker og behov. Jeg kan ikke hjelpe alle der ute, men kanskje noen.

Det hender fortsatt at jeg blir stresset, og noen ganger må jeg ta en liten pause fra alt sammen. Men jeg er likevel mye tryggere i meg selv nå, og det håper jeg at dere kan merke. Når jeg føler at det er viktig å si noe, så gjør jeg det. Er jeg uenig, så våger jeg å vise det. Men jeg ønsker aller helst å ha en fin kommunikasjon på mine kanaler. Det er nemlig med på å gjøre meg bedre, og jeg lærer masse nytt hver dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg