En strøm av kjærlighet !

God kveld!

I hele går kveld og i dag, så har jeg kjent på masse kjærlighet fra dere som følger meg! Det har kommet så masse kommentarer, og snapper med gode ord. For responsen etter at jeg delte videoer fra opptredenen i går kveld, har vært stor. Kjente og ukjente har gitt meg ros, og jeg blir helt rørt. Tusen hjertelig takk til dere alle sammen! Det betyr så mye for meg, og jeg har en skikkelig god følelse i kropp og sjel. Det er gøy å vise dere nye sider av meg selv, og det var ekstra artig å overraske med slagverket!

Dette fikk meg til å tenke litt. For vi burde bli rausere mot hverandre i hverdagen, og gi hverandre ros. Det er så godt for den personen som mottar de fine ordene. Da bygger vi hverandre sterkere, og vi føler oss bedre. Min dag ble virkelig fin, og jeg kjenner enda på en mestringsfølelse. Der har vært en skikkelig fin dag med roadtrip, og besøk hos god venninne. Denne lørdagen har jeg smilt masse, og jeg føler meg tryggere i meg selv. Når man våger å by på seg selv, så kan man virkelig få kjenne på godfølelsen.

Takk for at du sender meg gode ord. Du er med på å gjøre min dag ekstra fin! Jeg håper inderlig at du også har det bra her og nå. Jeg gleder meg til nydelig svinewok til middag i kveld, og skal vi danse på TV ! Herlig å ha fyr i peisen, og bare kjenne på den lune varmen en kald høstkveld i oktober! Ta vare på deg selv, så stikker jeg innom her litt senere med nytt innlegg !

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg