EN SURREALISTISK OPPLEVELSE!

God morgen!

Det ble en lang ettermiddag og kveld i platestudio. Men vi fikk gjort to låter helt ferdige, og det er vi godt fornøyd med. Neste runde i studio blir 10.november. Jeg var jo ganske spent, og gledet meg masse. Men jeg ble litt overrasket over mine egne følelser underveis. For da jeg fikk høre stemmen min for første gang, så brast jeg ut i tårer. Det ble så mye bedre enn forventet.

Vi hadde med oss fire låter, men fant kjapt ut at det ville vi umulig rekke på en kveld. Så vi tok oss god tid til å finpusse på de to første. Musikerne måtte ta endel opptak på nytt, og vi er perfeksjonister alle tre. Produsenten gav meg tidenes kompliment da økten var over. Det var overraskende for han at vokalisten ikke hadde hatt en feil/sur tone i løpet av økten!

Han mente at det ikke var normalt, så han var imponert. Da følte jeg at min jobb var gjennomført etter beste evne. Deilig å ta med seg videre i denne prosessen. Nå blir det to gode øvelser, før neste runde i studio. Jeg gleder meg allerede!

Klem fra Wenche

8 kommentarer

Siste innlegg