En tøff periode!

På innsiden har jeg det tøft!

Jeg er midt inni en personlig ventetid. Om noen uker, håper jeg at ting kan roe seg litt ned. At jeg kan lukke noen dører, og komme meg videre i livet. Men aller først må jeg gjennom noe mer, og det kommer til å være krevende for meg. De siste ukene har vært litt trasige å komme seg gjennom. Men samtidig så har jeg vært flink til å fylle dagene med positivt innhold. Jo mer aktiviteter, dess bedre. Men jeg forsøker også å hvile, uten at tankene mine skal ta helt av. Det er nemlig enkelt å trigge meg akkurat nå for tiden. Men jeg har erfaring med mange prosesser, så jeg vet at det kommer til å gå over etter hvert.

Noen uker, kan noen ganger virke som måneder. Men nå ligger fokuset mitt på å få ungene ferdige på skolen, Basse skal bli helt trygg på sitt nye hjem og jeg skal jobbe med mine oppgaver. Vi pusser opp, og der skjer ting rundt meg hele tiden. Så ja, jeg klarer noen ganger å glemme det litt. Når jeg i tillegg opptrer på Tiedemands Cafe, så får jeg fylt opp dagene med å øve til karaokeshowet også. Alltid noe som kan finpusses på, og jeg elsker jo å synge masse forskjellig. Dagene kommer og går, og datoen nærmer seg. Nå er i kommet til riktig måned, så det er jo ikke så veldig lenge igjen for meg nå. Utrolig hvor krevende noen prosesser er. Men jeg er snart ferdig,

De neste ukene skal jeg jobbe så godt som jeg kan. Både med innsiden og utsiden. For jeg må holde meg selv i aktivitet, og ikke synke ned i negative tanker. Det skal ikke skje denne gangen, og jeg skal føle meg sterk når datoen kommer. Jeg skal ha rak rygg, og hodet mitt hevet. Så får det koste det som det koster. Om jeg faller sammen etterpå, så har jeg kommet meg gjennom det uansett. Og det kan ingen ta i fra meg på noe som helst måte. Livet består av oppturer og nedturer. De siste årene har jeg kjent på begge deler i denne prosessen. Så nå ønsker jeg å komme i mål. Det føler jeg at er fortjent nå.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg