EN TØFF UKE!

God morgen!

Da var fredagen her, og nok en uke går mot slutten. Jeg har hatt noen heftige runder denne uken, og min mentale helse har fått kjørt seg litt. Men på samme tid har jeg klart å holde meg til rutinene, og gjennomført planen min på en god måte. Nå gjenstår det styrke intervall trening, og en øvelse på musikkloftet.

Jeg har savnet mannen min masse disse dagene, så jeg gleder meg til å få han hjem i ettermiddag. Noen uker merkes savnet med en gang han har kjørt hjemmefra. Da blir det en litt lang uke, selv om han fikk være hjemme litt ekstra denne helgen. Vi skal feire vår eldste sønn sin 17 årsdag med familie på søndag. Det gleder vi oss til.

Fredag er min desiderte favorittdag i uken. Jeg er takknemlig for hverdagen vår, og gleder meg til en fin helg med mine nærmeste. Ønsker deg en nydelig fredag!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg