EN UFORGLEMMELIG KVELD!

 

God kveld!

Jeg kommer nok aldri til å glemme gårsdagens karaoke show. For aller første gang, så underholdt jeg oppe på tak terrassen på Tiedemands Cafe, Der var det full fart med mange gjester, og stemningen var så herlig. Der var folk fra Bryne, Egersund, Bjerkreim utenom de lokale gjestene. Og jeg holdt det gående hele kvelden uten stopp. Man kommer gjennom ganske så mange låter i løpet av 3 timer. Men det ble så godt mottatt, og jeg elsket  å synge foran den herlige gjengen. Fikk så utrolig masse støtte gjennom kvelden, og folk sang med på mange sanger. Det var så herlig vær, og temperaturen var fin hele kvelden. Ble lyst opp med scenelys, da mørket falt på.

Det var så deilig å kjenne at jeg hadde skuldrene mine nede, og at jeg bare kunne kose meg med musikken. Stemmen holdt bra hele kvelden, så jeg er godt fornøyd med min egen innsats. Og så var det veldig koselig med så mange fine tilbakemeldinger både underveis, og etter at showet var over. Ble omringet av herlige folk, som ønsket å prate med meg. Og da er det jo viktig å ta seg god tid til å prate med sitt publikum. Selvsagt er jeg sliten etter en slik kveld som dette. Men det er så verd det for min del. For jeg kjenner på en så god følelse inni meg, og kan nesten ikke vente til neste gang. Jeg får bare mer og mer lyst til å drive med musikk.

Hadde planer om å skrive et lite innlegg i går kveld, som skulle kommet på blogge nå i morges. Men jeg jobbet litt overtid, og kreftene rakk ikke til å skrive før leggetid i går. Noen dager det viktigere å nyte øyeblikket, enn å skrive blogg. Beklager, men sånn gikk det denne gangen. Nå er jeg her, og jeg skal forholde meg til 3 innlegg per dag fremover. I kveld skal jeg slappe godt av på sofaen, mens jeg tenker tilbake på gårsdagens inntrykk. Da fylles jeg med en god følelse i hele kroppen, og smilet kommer frem!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg