En uke igjen!

Jeg forbereder meg mentalt!

God morgen!

I dag er det en uke til jeg skal gjennom en utfordrende prøvelse. Jeg vet at det kommer til å kreve masse av meg, og jeg forbereder meg allerede. For jeg må være mentalt klar, og jeg må være trygg i meg selv. Heldigvis skal jeg ikke gå gjennom dette helt alene, så jeg vet det blir noen der som hjelper meg. Men jeg kjenner det godt i magen min allerede, så her må det jobbes godt mentalt den kommende uken. Jeg vet hva som fungerer, så det gjelder å holde seg i god aktivitet.

De neste dagene skal fylles med fysisk aktivitet, strandliv, musikk og familie. Jeg skal passe på meg selv, og være ekstra god mot meg selv. Når alt dette er over, så kan jeg forhåpentligvis senke skuldrene og nyte sommeren. Det ser jeg virkelig frem til ,og holder motet oppe ved å fokusere på det. En dag om gangen, og masse mestring underveis. En god medisin på harde tak. Livet skole er til tider hard, men jeg kjenner at prosessene virkelig lærer meg masse. Men man ser det ikke før i etterkant.

Om et år, så er disse tankene forhåpentligvis bare et minne. Jeg har lov til å drømme om forbedring, og ytterligere vekst. For jeg legger meg ikke ned, og gir opp livet mitt! Det er ikke et alternativ, selv om både kropp og psyke skranter litt noen ganger. Jeg er glad i livet mitt, og ønsker å oppleve mest mulig. Da må jeg være åpen, og ta de utfordringene som kommer til meg. Det har jeg gjort masse av , og det har ført meg videre i livet. Jeg klarer å kjenne på glede og håp. Det er det viktigste.

Ønsker dere alle sammen en fin tirsdag. Nå skal jeg kose meg med musikk i noen timer, og det skal jeg virkelig nyte!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg