EN VANLIG LØRDAG!

God morgen!

Så er lørdagen her igjen, og det er deilig. Helgen skal nytes sammen med mine kjære her hjemme. Jeg skal være med min mann til Kristiansand en tur i løpet av dagen. Men ellers blir det å bare være hjemme. Jeg skal kanskje trene litt i dag også. Men får se hvordan det blir. Jeg har en del jobb som må forberedes, så jeg havner nok noen timer kontoret mitt.

Mange tanker og ideer svirrer inni hodet mitt. Mye å holde styr på, så her skal det planlegges godt i forkant. Jeg trenger litt fri, då det blir ikke jobb hele dagen. Hverdagen er tilbake, og vi forsøker å fungert på en god måte. Skal også planlegge middagsmeny for neste uke, og ukeshandle i ettermiddag. Jeg vil nemlig ikke gå så ofte i butikker. Deilig å ta handelen sammen med min mann.

Ha en fin lørdag! Gi deg selv gode øyeblikk, og pust med magen. Livet skal nytes, så kos deg litt ekstra i dag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg